Znalosti a dovednosti moderního odborníka PR
Většina požadovaných dovedností je v oboru v PR stejná jako ve většině ostatních komunikačních/kreativních profesích. Přesto je zvláště důležité, aby PR pracovníci uměli:
- Psát dobré a jasné texty.
- Správně komunikovat i ve velkém časovém stresu: dovednosti z více oborů.
- Myslet v obchodním duchu: hodnotit a pomáhat usnadňovat obchodní růst nebo ziskovost klienta.
- Schopnost naslouchat klientovi a umět získávat informace z jeho briefu.
- Dodržovat termíny plnění a zvládnout značnou odpovědnost.
- Vnímat internet a mít s ním zkušenosti a ovládat práci s počítačem.
- Mluvit více než jedním jazykem.
- Pracovat rád s lidmi a v týmu.
- Přemýšlet a tvořit.
Vhodně prezentovat své myšlenky.
- 4P jsou přeměněna když:
- Produkt (product) se stává spotřebitelem (consumer).
- Cena (price) se stává nákladem (cost).
- Místo (place) se stává výhodou (convenience).
- Podpora (promotion) se stává komunikací (communication).
Zdroj: www.apra.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat